Meg Innlegg Nettsider Blogger credits
web information
I Support Privacy Protection

Blogg startet: 05/03/10
leser akkurat nå


Velkommen~
Velkommen til bloggen min ^_^ Ikke så mye interesant å lese men verdt å ta en titt. Det blir vel mest blogging om hverdagen.

Skriv en liten hilsen

Siste Innlegg ♥
CandyDoll mineral pudder
Internettshopping er farlig~
Første innlegg


Ønskeliste ♥

Farge håret
Etude House sminker
Nintendo DSi XL
Klær *_*
CandyDoll Lipgloss og Lipconcealer


Plugboard ♥
insert plugboard here

Musikk ♥


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Rewind ♥


Thank you
Layouten er laget av oh-so-lovelyy.blogspot.com ^___^
lørdag 3. april 2010
I have no life, seriously. @ 10:20 p.m.

Lenge siden jeg har blogga. Anyways, venter jeg på 3 pakker med nail art ting :D
Påskeferien tar snart slutt og jeg har enda lekser fra forrige uke som må bli ferdig T___T

Det eneste jeg har gjort i ferien er å nerde online spill. <- No life .__.

Blogger igjen når jeg får tingene mine~



©2010 Copyrighted by rinfu-chan.blogspot.com